niedziela, 27 stycznia 2013

Modelinowe 'aniołki'

Hejka :D. Właśnie sobie przypomniałam, że udało mi się zgrać część zdjęć nowych prac (w sumie nie takich nowych, bo to prezenty Świąteczne). Takie aniołki-nie aniołki, bo starałam się każdemu wynaleźć takiego w jego stylu). Zresztą sami zobaczcie ;)





 (Diabelska fryzura wzorowana na Slashu XD )


 Pierwsze 3 to ok. 7-9 cm zawieszki (Ania z Zielonego Wzgórza, Pipi Langstrumpf - chyba tak to się pisze i ostatni - hipis-gitarzysta. Dwóm domalowałam później buźki, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć). Reszta to kolczyki... kolczyki. Niedługo wstawię nowe koszulki ;)
Do zobaczenia

3 komentarze:

  1. Jakie fajne <3
    Moje ulubione to Pipi oraz Ania (imienniczka i moja bohaterka z dzieciństwa) :)

    PS. Twój opis przedstawiający Ciebie jako "idealną dziewczynę dla Sida" wywołał szczery uśmiech na mojej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, już się bałam, że nikt nie załapie w opisie o co chodzi, ale na szczęście jest jeszcze ta garstka wtajemniczonych ;D

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!