poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wesołych Świąt

Znowu późno piszę. Za oknem jest tak magicznie, że aż nie mogę się napatrzeć. Nie wiem, co mnie dzisiaj dopadło, ale po południu naprawdę szukałam po domu choinki ;D
Tak czy owak życzę Wam wszystkim wesołych Świąt i śnieżkowego (brrr, na samą myśl się robi lodowato) Śmigusa Dyngusa! 
Miałam zamiar przyjść w koszulce z takim tekstem w ostatni dzień szkoły, ale nie zdążyłam jej namalować ;)


Jakiś czas temu Lumos Art wstawiły posta z rzodkiewkami Luny Lovegood. To mnie natchnęło (nie do końca ze względu na Harrego, raczej z ekstrawagancji Luny) do zrobienia zupełnie innych. Pierwsze podejście było.. cóż.. makabryczne; całość się potwornie kruszyła, nawet nie zdążyłam ich przymierzyć, jak już tu i tam odpadł listek. Za drugim razem wszystko odrobinę pogrubiłam, przez co są mniej rzodkiewkopodobne, ale co najważniejsze - stabilne! Do tego doczepiłam dłuższe bigle, które nadają im smuklejszy wygląd.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!