poniedziałek, 13 lutego 2012

Nieprzyzwoite, aczkolwiek piękne

Strona, którą odkryłam buszując po internecie w poszukiwaniu ładnego zdięcia tygrysa (niewypał). Kilka z nich udało mi się znaleźć, ale przy okazji wdepnęłam właśnie na coś takiego:  http://www.craigtracy.com/

i kilka prac:

 




ciekawe, co? I oryginalne. Malowanie obrazów na ludzkim ciele... coś jak akt, tylko nie do końca.

A i muszę dodać, że wygrałam! W piątek jest impreza 'Lata 20, 30'! Cieszę się jak głupia, i strój szykuję. Niestety/na szczęście chora jestem, ale powinnam zaraz wyzdrowieć. Co do decoupage'u, czy modeliny, to jakoś weny brak. O akwarelach nie wspomnę...
 

1 komentarz:

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!