niedziela, 1 lipca 2012

Kolejna gra ;P

Na początku bardzo Was przepraszam za tak długą nieobecność. Ciągłe walki o oceny, kłótnie, ale opłaciło się ;) Świadectwo z paskiem, średnia 5.12! Ale teraz są

WAKACJE!
Najśmieszniejsze jest to, że tak długo na nie czekamy, a potem i tak większość kończy całymi dniami przed komputerem ;P Ja akurat postanowiłam w tym roku ten czas jakoś zagospodarować, coś potworzyć ciekawego. Ostatnio zainteresowałam się malowaniem koszulek i barwieniem tkanin (shibori - batik bez użycia wosku). Niedługo wstawię zdjęcia sukienki i dwóch smoczych koszulek.

Przejdźmy teraz do tematu postu (a może posta). Znów zostałam wyróżniona przez Tiger Lily i Mionę.

Zasady:
1.  Należy napisać, od kogo dostało się wyróżnienie.
2. Umieścić baner.
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.
4. Podarować wyróżnienie 10 blogom.
1. Niepoprawna optymistka (niektórych to drażni). Potrafię śmiać się z prawie każdej rzeczy, czasami jest to czarny humor... 
2. Uwielbiam jazdę konną. Kocham latać po lesie galopem, czuć ten 'wiatr we włosach', chociaż ostatnio je ścięłam 'na chłopaka' ;)

3. Lubię czytać. Głównie książki przygodowe, fantasy. Potrafię nie spać pół nocy, pogrążona w lekturze. Zdarza się jednak, że przysypiam na jawie i bezmyślnie patrzę na kartki, przewracając je, a potem muszę szukać miejsca, w którym miałam świadomość, co się dzieje.

4. Nie wiem, czy to coś bardzo ważnego, ale gram na gitarze. Uczyłam się trzy lata u świetnej nauczycielki, a potem postanowiłam pozostać na poziomie dobrego bicia i znania akordów i piosenek (granie ogniskowe). Nie byłam fanką nut, chociaż uwielbiam patrzeć, jak inni genialnie opanowują wszelakie palcówki. Wolę tabulaturę, czyli narysowane 'struny', a na nich numerki progów, które trzeba przycisnąć.

5. Uwielbiam gotować, pomagać mamie, a co za tym idzie - jeść. Dania słodkie, słone, WSZYSTKO! Razem wynajdujemy wszelakie wynalazki, mieszamy różne receptury i zawsze powstaje coś pysznego. Bardzo lubię także ozdabiać różne torty, sałatki itd.

6. Mam bardzo szeroką gamę zainteresowań z dziedziny plastyki. Zaczęło się od rysowania, potem decoupage, biżuteria, w tym modelina, koralikowe pierdółki, trochę filcu, akwarela, węgiel, a teraz batik. Niedługo pewnie zahaczę o pastele ;D

7. Nie mam pojęcia, co tu napisać jeszcze... A! No tak! Muzyka! Kocham słuchać rocka, punk rocka, niektórych zespołów metalowych, starego popu, folku i poezji śpiewanej. Uwielbiam polską muzykę. Nie, nie słucham Feela, Sylwii Grzeszczak i innych tego typu.

No! To tyle o mnie. Teraz największy problem, kogo wybrać. Dziesięć osób to stanowczo za dużo, ale spróbuję kilka:

2. Buniak

Niestety nie mam na razie nikogo innego... Może kiedyś to się zmieni ;)


I piosenka, która chodzi mi po głowie od wczoraj:



Życzę wszystkim cudownych Wakacji! 
Narka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!