piątek, 6 lipca 2012

Ręcznie malowane ;)

Koszulki, których zdjęcia wstawię jutro, albo pojutrze. Piękne są, smocze... Jestem z nich nadzwyczajnie dumna :). Jedna z nich jest zrobiona w stylu fantasy, wzorowałam się na tym obrazku:


Pozostałe były wzorowane na ilustracjach genialnej książki pt. "Sceny z życia smoków":


"(...) Na polanę wszedł smok. Miał różową grzywkę, długie fioletowe włosy związane na karku w ogonek, na szyi termos, a na ramieniu saksofon. Był spocony i bardzo niezadowolony. Spojrzał na oba smoki leżące w cieniu i spochmurniał jeszcze bardziej.
- Ile jest 36 razy 36? - zaryczał ponuro.
- Nie wiem - bez namysłu odpowiedział Antoni.
- Tak, on nie wie naprawdę - dodał Wincenty Smok.
- Dobra odpowiedź - zagrzmiał z zadowoleniem trzeci smok, usiadł na trawie obok nich i zaczął grać na saksofonie.  Po chwili przerwał i powiedział: - Możemy zostać przyjaciółmi. Zawsze przerażały mnie smoki, które wiedziały, ile jest 36 razy 36. Taką wiedzę uważam za dowód braku wyobraźni. (...)"
 
A, zapomniałam napisać, po co te koszulki. Otóż w poniedziałek wybieram się na obóz harcerski. Wszystko byłoby świetne, gdyby nie to, że jadę tam po raz pierwszy, na trzy tygodnie, nie znam nikogo, bo nigdy nie byłam na prawdziwej zbiórce... : / . Nasz zastęp składający się z trzech osób nosi nazwę 'Smoczki', a ja - ta pierdoła, nie mogłam niczego zrobić z dziewczynami, bo się nie znam i jeszcze bym im jeszcze coś zepsuła. Wpadłam więc na pomysł przyczynienia się do tej akcji w postaci ofiarowania swoich wypocin. Zgodziły się z entuzjazmem (nie wiedzą, na co się porywają). Zastanawiam się teraz, jak zareagują na efekty. Już tłumaczę dlaczego jest jeden top i 2 T-shirty: top jest mój, a one miały dostarczyć mi swoje koszulki. Nie zrobiły tego jednak, więc pomalowałam im T-shirty, które moja mama zamówiła do nadruków.

Do zobaczyska ;)

PS. Nie wie może któraś z Was, czy istnieją profesjonalne konturówki do tkanin, lub najlepiej koszulek? Na razie bazgrzę markerem permanentnym, ale i on się kiedyś spierze. Farba czarna odpada, bo chodzi o coś, czym można poprawić wstępny szkic ołówkiem. Proszę o wszelkie propozycje, ew. linki.

1 komentarz:

  1. super ;p Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ spotkanie z ikoną radia - Markiem Niedźwieckim. ;)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!