czwartek, 26 stycznia 2012

Bransoletka drewniano-kościana

Witajcie, witajcie! Trzeba nadrabiać posty, więc jedziemy ;). Za oknem pogoda piękna, ferie, już zaliczyłam spacer i sanki z najmłodszym braciszkiem. Tylko zimno i trzeba Krzyżaków słuchać na audiobooku, bo sprawdzian niedługo... Tak więc teraz w domu siedzę i się kiszę przed biurkiem z odpalonym laptopem, modeliną i farbkami pod ręką, ale pomysłów jakoś brak. Chciałam poćwiczyć piórkiem, ale co? Chwilowo 'kopiuję' rysunki J. M. Szancera, ale nie chce mi się :(.
Macie może jakieś pomysły? Wczoraj zmajstrowałam bransoletkę dla cioci, która dała mi te kościane koraliki i powiedziała, żebym coś wymyśliła.


5 komentarzy:

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!