poniedziałek, 23 stycznia 2012

Kilka starych prac i co mi w głowie piszczy ;)

Jakoś trzeba zacząć, nie? Chwilowo nic nie dekupażuję, więc wsadzę kilka prac, które były na poprzednim blogu. Obecnie próbuję powyżywać się na modelinie i rozpocząć współpracę z akwarelami. Niedługo może pokaże część wypocin...
Dzisiaj musiałam stoczyć krwawą bitwę z Photoshopem! Nie obyło się bez ofiar... a efekty są takie:



















W niektórych z kolorkami i cieniem się pobawiłam.
A teraz odpowiedź na drugie zagadnienie tematu. Ta piosenka 'gnębi' mnie od kilku ładnych dni... może Was się teraz uczepi... (jeśli gdziekolwiek, jakkolwiek jesteście...???)



Tak czy siak, zachęcam do komentowania ;) 
  

3 komentarze:

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!