sobota, 28 stycznia 2012

Uzupełnienie co do starych dekupaży i podziękowania

Hejka! Mam dzisiaj dwa priorytety, które muszę załatwić:

Po pierwsze: 
chciałabym złożyć wielkie podziękowania dla Pani Marzeny (klientki taty) za serwetki - są przepiękne, już mam kilka pomysłów, jak je wykorzystać ;)

Po drugie: 
zapomniałam wsadzić jednej z moich największych prac tzn krzesełka dla mojego braciszka. Uwielbiam patchwork-decoupage ;) a oto i ono:




Dziękuję też wszystkim, za miłe komentarze :D

Filmik znalazłam na jednym z obserwowanych blogów. Jest tak cudowny, że ja też mam zamiar go promować ;) !


3 komentarze:

  1. Krzesełko Twojej produkcji jest po prostu niesamowite! Jeszcze nigdy nie widziałam tak cudnego akcesoria dla dziecka, jestem po wielkim wrażeniem! Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za przemiły komentarz na moim blogu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ;)
    ja także dziękuję. Nawet nie wiesz jaka to przyjemność, czytać komentarze od osoby nieznanej (obiektywnej) :D
    a co do krzesełka to tak dla uściślenia robiłam go z mamą, sama nie dałabym rady ozdobić tak dużej powierzchni, bo leń ze mnie.
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Efekt naprawdę bombowy :))

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!