niedziela, 22 kwietnia 2012

W plenerze (z modeliną)

Hejka! Na początku chciałabym z całych sił podziękować swoim obserwatorom - cieszę się, że moje prace przypadły Wam chociaż po części do gustu ;)
Jak już pewnie wspominałam, męczę się nad cholernymi obróbkami kolejnych tworów... ale uznałam, że nie mam na to czasu. Przecież ładne tło jest także za oknem, czemu nie zrobić zdięć prac w trawach i kwiatach? Tak więc wyszłam na dwór i...:






 Pień się troszkę wtapia, ponieważ aby go 'unaturalnić', przykleiłam do niego mech, listek i szyszkę. Jakby co, to to jest świecznik ;) Jak Wam się podobają moje eksperymenty? Piszcie! Do zobaczyska!

1 komentarz:

  1. Śliczne te Twoje prace ! Biedronka i pień są bardzo realistyczne :) Naprawdę piękne !

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!