sobota, 5 maja 2012

Wyładowanie artystycznej duszy ;P

Kręcenie filcowych kulek jest cudowne! Od razu mi się spodobało i mam nadzieję, że szybko się nie znudzi ;)
Wstawiam zdięcie mojego pierwszego dzieła - "Biała Okrągła Kulka"


Spodobała mi się tak, że postanowiłam zrobić drugą :D dodałam modelinową figurkę i voila:

 Granatowy kotek bawiący się kłębkiem wełny. Niestety nie jest to mój pomysł. Oryginał znajdziecie tutaj. Mam nadzieję, że Autor się nie pogniewa (nie mam zamiaru ich sprzedawać). Chcę trochę poeksperymentować z filcem, na razie nie mam zbyt wielu kolorów (2 brązy, czerń i naturalny). Niedługo, ale naprawdę niedługo postaram się wrzucić obrazki na wystawę
Narka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!