czwartek, 4 października 2012

AAA!!! Już październik!!!

Sie ma! Już dłuuugo długo po wakacjach... A ja zapomniałam o blogu :D ! Tyle teraz roboty (jak zwykle w szkole), zwłaszcza, że miałam dodatkowo dwa tygodnie w plecy przez chorobę... teraz nadrabiam, nadrabiam i jeszcze raz nadrabiam (zrobiłam sobie 5 min przerwy :] ). Mam kilka nowych koszulek, zrobionych niedawno, na zamówienie. Jednej nawet zrobiłam zdjęcia :D



W przeciwieństwie do niektórych moich koleżanek, nie umiem ani rysować, ani malować kucyków Pony. Tego 'ufantaziłam' trochę. Mam nadzieję, że właściciel jest zadowolony ;)
Trochę mało dzisiaj zdjęć, więc uraczę Was kolejnym utworem z serii ulubionych :)

2 komentarze:

  1. Nie tylko Ty zapomniałaś o blogu :)

    Wiem coś o nadmiarze obowiązków... Ja nie byłam chora,ale mam mnóstwo rzeczy do zrobienia...
    Co do koszulki, jest śliczna ! Naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem rysować kucyków Pony, a wyszedł taki ładny :p
    skromniacha ;)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!