czwartek, 25 października 2012

Oryginalne... buty ;)

Hej! Mam chwilkę wolnego czasu i temat, który aż chciałabym zaprezentować na tym blogu, mianowicie twórczość Kobi Levi. Wiem, że gdy ktoś nosi glany, te wielkie, paskudne znaczy się potężne buciska, zwykle nie zwraca uwagi na 'eleganckie' buciki na obcasie. Jednak zrobię ten jeden wyjątek ;)  
(zdjęcia z http://kobilevidesign.blogspot.com)










Oczywiście nie wstawiłam tego posta, żeby nie sprawiać wrażenia, że jestem taka wspaniała i znowu zgubiłam czytnik i nie mogę wstawić zdjęć swoich kolejnych prac, skąd! :D

4 komentarze:

  1. "Wiem, że gdy ktoś nosi glany, te wielkie, paskudne znaczy się potężne buciska, zwykle nie zwraca uwagi na 'eleganckie' buciki na obcasie."
    Tak,tak to prawda,ale ja noszę glany,martensy,trampki jak i szpilki bo na niektóre okazje po prostu najlepiej pasują.
    A buty,które dodałaś są bardzo oryginalne ! Kreatywny człowiek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja w szpilkach mogłabym wyłącznie zrobić sobie krzywdę i dlatego wolę niskie koturny, albo 'grubszy' obcas ;D

      Usuń
  2. O jaaaaa. Ludzie to mają pomysły! :O
    Najbardziej rozwaliła mnie ta wylewająca się czekolada. Musiałam się dobrze przyjrzeć,żeby móc stwierdzić,że to faktycznie but xD

    OdpowiedzUsuń
  3. 31 yr old Sales Representative Jilly Viollet, hailing from Cookshire enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and LARPing. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Ferrari 250 LM. na na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!