wtorek, 30 października 2012

Zimowo

Hej :)
Nie wiem jak Wam, ale mi znudziło się już to samo, pomarańczowe tło bloga. Trochę zaszalałam, ale pasuje mi ta tematyka do pogody za oknem. Zimno, biało, szaro, śnieg... ;) 


EDIT (08.11.2012):  
Hej, pisałam o tym problemie już w komentarzu. Dostałam ostatnio kilka zagranicznych anonimów na maila, że cały układ bloga się rozjeżdża, przy czym nie rozumiem, po co, autorzy dowawali linki do swoich stron (nie blogów) reklamujących firmy itp... Wam też coś nie odpala???

2 komentarze:

  1. U mnie zanim otworzy się obrazek, tło jest białe przez co ciągle mam wrażenie,że trafiłam nie na tego bloga co trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale układ jest ok? Zastanawiam się, bo dostałam anonima na maila, że w Chrome całość się rozjeżdża :/

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!