niedziela, 3 marca 2013

Modelinowe kolczyki cz. 1.

Cześć i czołem!
po jakże długiej nieobecności, postanowiłam zasypać Was (jeśli jeszcze chce Wam się tu wchodzić) maasą kolczyków. Powinnam się jakoś wziąć w garść i wstawiać posty częściej.. Może mniej prac, a więcej postów?


Jednocześnie bardzo chciałabym podziękować wszystkim osobom komentującym, obserwującym, wchodzącym na tego bloga. Chyba jakoś niedawno (2 miesiące temu?) były jego pierwsze urodziny ;D (nie ma to jak dobry refleks). Nie będę się tu jakoś wielce produkować, ale chce żebyście wiedziały/wiedzieli, że każdy komentarz sprawia mi wielką frajdę i cieszę się, że podobają się Wam moje (niektóre) prace ;)
Dobra, skończyłam nudzić, teraz zarzucam kolejny utwór



Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!