sobota, 9 marca 2013

Bo wieczorami nachodzą mnie dziwne pomysły.. (The Piano Guys)

Cześć! 
Miałam napisać o tym później, ale po prostu nie mogłam się powstrzymać ;D
Dzisiaj post zupełnie odbiegający od biżuterii, koszulek, (coś jak z tymi butami, albo malarstwem na ludziach)... ale nie wychodzący z ram sztuki. Przeglądając ostatnio YouTuba, natknęłam się na taki oto zespół: The Piano Guys. Pewnie mało to Wam mówi ;)
Jako że mam wyjątkowo urozmaicony gust muzyczny (poza disco polo - tu po prostu wysiadam XD ), spodobało mi się, jak grają. Taki nie-metalowy Jelonek, jeśli ktokolwiek wie, co mam na myśli :P. 
A tak w ogóle to śnieg spadł :/
No tak, ja tu się rozpisuję nie na temat, a powinnam zarzucić kilka kawałków. Miłego (lub niemiłego, jeśli ktoś nie lubi instrumentów smyczkowych w połączeniu z fortepianem) słuchania ;)




 

Dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
każdy bardzo wiele dla mnie znaczy
jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie!